Sähköisiä asiointikanaviamme uudistetaan
OmaLSJH -palvelu on vielä kehitysvaiheessa. Palvelua voivat toistaiseksi käyttää taloyhtiöt sekä ne omakotiasukkaat, jotka ovat saaneet kirjeessä tai asiakaspalvelusta sisäänkirjautumisohjeet. Tällä hetkellä palvelussa voit mm. tehdä kompostointi-ilmoituksen tai tilata biojäteastian ja sille tyhjennyksen, mikäli asut yli 10 000 asukkaan taajamassa.
Tästä pääset kirjautumaan vanhaan sähköiseen asiointiin, jota voivat käyttää kaikki toimialueemme asiakkaat. Huom! Taloyhtiöiden ja uuden biojätekeräyksen piiriin kuuluvien tulee käyttää uutta OmaLSJH-palvelua.
Sähköisiin asiointikanaviimme kirjautuminen
Jos olet pientaloasukas, tarvitset ensimmäiseen kirjautumiseen asiakasnumerosi ja sinulle osoitetun LSJH:n laskun numeron (löytyy meiltä aiemmin saamastasi laskusta).
Mikäli sinulla ei ole vanhoja laskuja jäljellä, voit tilata laskun numeron tekstiviestillä numerosta 13131. Viesti maksaa normaalin tekstiviestin verran. Kirjoita viestiin ”LSJH välilyönti asiakasnumero”, esimerkiksi ”LSJH 00-1234567-00”. Saat paluuviestinä laskun numeron. Jos puhelinnumeroasi ei löydy asiakastiedoistasi, saat paluuviestinä ohjeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelumme palvelee myös verkkosivustoltamme löytyvän chattibotin välityksellä.
Isännöitsijät tarvitsevat OmaLSJH-palveluun kirjautumiseen erilliset tunnukset. Mikäli olet isännöitsijä, saat OmaLSJH-tunnukset ja ohjeet kirjautumiseen lähettämällä seuraavat tiedot otsikolla ”Käyttäjätunnustilaus” osoitteeseen taloyhtiot@lsjh.fi: nimesi, isännöitsijätoimiston tai taloyhtiön nimi ja osoite (jos yksittäinen kohde), sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi.